Szervezeti felépítések


Projektmenedzsment szervezeti felépítése

Projektmenedzsment szervezet

  1. Projektmenedzsment szervezet vezetője

    Külső szakértő
  2. Projekt titkár

    Külső szakértő

Szakterületi felelősök

  1. Műszaki terület

    Külső szakértő
  2. Pénzügyi terület

    Külső szakértő
  3. Jogi terület

    Külső szakértő
  4. Közbeszerzés

    Külső szakértő
  5. PR

    Külső szakértő

Ellenőrzés

  1. Belső ellenőrzés

    Külső szakértő
  2. Minőségbiztosítás

    Külső szakértő
  3. Könyvvizsgáló

    Külső szakértő

A Társulás Szervezeti felépítése


A szervezeti felépítést leíró diagram

A társulás szervezete két fő területből áll: Irányítás és Végrehajtás.

Irányítás

Az Elnökség irányítja, ellenőrzi a Társulási Tanácsot.

A Társulási Tanács meghatalmazza a Gesztort (Tatabánya Megyei Jogú Város Önkormányzata).

A Gesztor jelent a Társulási Tanácsnak, a Pénzügyi Ellenőrző Bizottságnak, valamint az Elnökségnek, irányítja, ellenőrzi a végrehajtást a Projektmenedzsment szervezeten keresztül.

A Pénzügyi Ellenőrző Bizottság ellenőrzi a Társulási Tanácsot és a Gesztort, és jelent az Elnökség felé.

Végrehajtás

A végrehajtást folyamatát a Projektmenedzsment szervezet fogja össze, irányítja, ellenőrzi a Kivitelezőt, a Belső Szakértőket, jelent a Gesztor felé.

A végrehajtást az ellenőrző egységek felügyelik: Minőségbiztosítás, könyvvizsgáló, belső ellenőr.